دانلود تریتل قران توسط استاد ماهر (فیلم سینمایی حبیب )

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود زیبای ترتیل قران کریم توسط استاد ماهر المعیقلی که یکی از بهترین قاریان خوش صدا می باشد.

  


با ذکر صلوات دانلود نمایید .




لینک های مستقیم دانلود مجموعه صوتی کامل قرآن کریم قرائت ترتیل با صدای استاد ماهر المعیقلی - به تفکیک سوره

دانلود قسمت اول مجموعه صوتی کامل قرآن کریم با صدای استاد ماهر المعیقلی ( لینک مستقیم از سرور راسخون)

- پس از دانلود تمام قسمت های این مجموعه با کمک نرم افزار Winrar (آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و از فایلها استفاده کنید .

- اگر حجم این مجموعه زیاد است و برای دانلود مشکل دارید ، برای دانلود سوره ها به صورت تفکیک شده و کم حجم اینجا را کلیک کنید .
نظرات 18 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم من چندین وقت بود که دنبال صدای این استاد میگشتم وچون فقط ازتوی فیلم صداشو شنیده بودم وقبلا هم تومکه پشتشون نمازخوندم ولی اسمشونو نمیدونستم خیلی دنبالشون گشتم تا اینکه توی وبلاگ شما فهمیدم اسمشونو خییییییییییییییلیییی ممنونننننننننن

عسل یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ

وای دمتون جیز میز قیژ ویژ اصن خعععلی لایک دارین عاغاممن کمال تشکرودارم اصن یه وضی خعلی دنبالش گشتم مچکرم

اسماعیل پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام
واقعا از شما تشکر میشه
تو ثوابش شریکی

شهاب یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 ق.ظ

دوست عزیز واقعا دستت درد نکنه طاعاتتون قبول التماس دعا

عالیه چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ق.ظ

واقعا دستتون درد نکنه من خیلی دنبال صدای این استاد می گشتم
خدا اجرتون بده
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون

مهدی دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ق.ظ

خیلی خیلی متشکرم خدا خیرتون بده

میثم سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:01 ب.ظ

صالح ترمن پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام خیلی خیلی ممنون خیلی دنبال این استاد عزیز بودم ممنون

amir چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:37 ب.ظ

اقا یک دنیاااااااااا ممنون اجرتون با سیدالشهدا من چن ساله دنبال این قاری ام ولی اسمشونو نمیدونستم واقعا ممنونم ازتون

خواهش می کنم وظیفه بوده است

مجید پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:21 ب.ظ

بسیار سپاسگذارم

ممنون

سلیمی از قزوین شهر بیدستان شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:05 ق.ظ

خدا به شما بهشت را واجب کند خیلی ممنون از خدا میخوام حاجت روا بشی من با شنیدن این صدا ارامش میگیرم سلیمی از قزوین

متشکرم و از خدای منان می خواهم که شما هم هر حاجتی دارید مستجاب شود

حسین شکیبا چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ق.ظ

اجرتون با خود خدا ... یا حق

ممنون از لطفتون

امیرمحمد شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:33 ب.ظ

خداروشکر که تونستم این صوت رو باسایت شما پیدا کنم، خیلی ممنون...

به نام خدا
باسلام دوست عزیز برای ما هم همین خود افتخار بزرگیست که توانستیم شما را به هدفی که دارید برسانیم
اجرکم عندالله
التماس دعا

مهدی سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام دوستم بنده قریب به چهار سال است که مجموعه صوتی استاد رو بعداز اکران فیلم حبیب تهیه کردم . امشب که شبکه آی فیلم دوباره تکرارش کرد تو صحنه رحلت مادر و قرائت قرآن حبیب اشک چشمانم جاری شد . وقتی به این سایت مراجعه کردم و متوجه شدم شما بزرگوار این کار رو انجام دادید و مجموعه رو در اختیار علاقه مندان گذاشتید خیلی خوشحال شدم . خداوند متعال در روز محشر با قرآن محشورتان بفرماید . ان شا الله

به نام خدا
سلام دوست عزیز
ان شاءالله که همگی در روز محشر با قرآن کریم محشور شویم .
یا حق
التماس دعا

زهرا چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
خیلی ممنون اجرتون با امام حسین

معراج علی زاده کُرد یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام
فقط دریک جمله بهتون میگم از همینجا دستتون رو میبوسم.برگشتنم به زندگی و دوباره امیدپیداکردنم به زندگی فقط و فقط بخاطر شنیدن صدای ترتیل این بزرگوار بود.واقعا از صمیم قلب از شما عزیزدل تشکر میکنم.بانو رقیه خودشون حاجت رواتون کنن.انشالله.

حمیدرضا دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ب.ظ

بابا دمتون گرم یعنی یه خدمت بزرگی کردید به مردم به امام زمان و به خدا

علیرضا سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:17 ق.ظ

سلام دوست عزیز واقعا ممنونم ازت ...
من دنبال این ترتیل بسیار زیبا بودم هر وقت که این ترتیل آرامش بخش رو گوش کنم بیاد شماهم خواهم بود در ثوابش شریکی یا حق....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد