سه ماه پس از شهادت شهید مصطفی احمدی روشن...

سربازان گمنام امام زمان شبکه تروریستی رژیم صهیونیستی را منهدم کردند!!!

سه ماه پس از عملیات تروریستی منجر به شهادت شهید مصطفی احمدی روشن از فعالان مؤثر در صنعت هسته‌ای کشور، سربازان گمنام وزارت اطلاعات توانستند شبکه پیچیده تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی را در جریان سلسله عملیات‌های متهورانه در برخی از استان‌های مرزی و مرکزی کشور منهدم کنند .

منبع : جانم فدای رهبر-خبری؛سیاسی



وزارت اطلاعات که در طی دو سه سال گذشته با انجام عملیات‌های دشمن شکن، نقش مؤثری در حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران و خون هزاران شهید دوران قبل  و پس از انقلاب داشته است و همواره سد محکمی بوده در مقابل عناد دشمنان داخلی و خارجی و به خصوص سرویس‌های جاسوسی امریکا، اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی. امروز و  در آخرین اقدام خود موفق شد تا با الطاف الهی و توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و با جان‌فشانی و پیگیری‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، یکی دیگر از شبکه‌های بزرگ ترور و خراب‌کاری رژیم اشغالگر قدس و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها را شناسایی کرده و گروهی از تروریست‌های جنایت پیشه و مزدوران همکاری کننده با آنها را بازداشت کند.


عملیاتی که سه ماه پس از عملیات تروریستی منجر به شهادت شهید مصطفی احمدی روشن از فعالان مؤثر در صنعت هسته‌ای کشور، صورت گرفته و با موفقیت در اهداف از پیش تعیین شده توانسته شبکه پیچیده تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی را در جریان سلسله عملیات‌های متهورانه در برخی از استان‌های مرزی و مرکزی کشور منهدم کند و با بازداشت عوامل و مقادیر قابل توجهی از سلاح، بمب‌های انفجار سنگین و تجهیزات جاسوسی را نیز کشف و ضبط نماید.


این در در حالی است ‌که پیش از این نیز اخبار موثقی مبنی بر حضور عامل موساد در کشور آذربایجان با نام مستعار "جاودان" منتشر شده بود، که البته در اطلاعیه وزارت اطلاعات به این موضوع اشاره‌ای نشده و مشخص نیست که آیا این تیم تروریستی نیز با شبکه تحت هدایت "جاودان" که در ترور شهید احمدی روشن نقش داشت، مرتبط بود یا نقش دیگری داشته است. در  اطلاعیه امروز وزارت اطلاعات  اشاره  شده است که به دلیل حساسیت‌های موجود در این زمینه و شناسایی پایگاه منطقه‌ای این عملیات، اطلاع‌رسانی در مورد ابعاد آن به زمان مناسبی در آینده موکول می‌شود.


وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای منتشره تاکید کرده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، با  الطاف الهی و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با جانفشانی و پیگیری های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عج، یکی از شبکه‌های بزرگ ترور و خرابکاری رژیم اشغالگر قدس و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها شناسایی شده و گروه‌های از تروریست‌های جنایت پیشه و مزدوران همکاری کننده با آنها بازداشت شدند.


این اطلاعیه می‌افزاید: سلسله عملیاتی که در چند استان مرزی و مرکزی کشور انجام شده و به بازداشت تروریست های وابسته به رژیم منفور صهیونیستی منتهی شد، به دنبال ما‌ه‌ها اقدامات اطلاعاتی عملیاتی پیچیده‌ و متهورانه‌ صورت گرفت که خون پاک مصطفای ملت ایران (شهید مصطفی احمدی روشن) انگیزه‌ای دو چندان به مجاهدان خاموش و برکتی مضاعف به اقدامات و پیگیری‌های آنها در مسیر شناسایی شیاطین و حتی کشف ستاد منطقه‌ای صهیونیست‌ها در یکی از کشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد انجامید.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: تعدادی از هسته‌های عملیاتی بازداشت شده، در حالی که آماده انجام عملیات تروریستی بودند، مورد ضربه‌ رعد آسای سربازان بی نام و نشان ایران و اسلام قرار گرفته و از ماموریت‌های تروریستی آنها پیشگیری به عمل آمد. از بازداشت شدگان، مقادیر قابل توجهی بمب‌های سنگین آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح‌های کمری و صدا خفه کن، تجهیزات نظامی، مخابراتی، و دیگر ابزار آلات تروریستی کشف و ضبط گردیده است.


در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: ضرورت رعایت ملاحظات امنیتی و محدود سازی امکان عملیات ایذایی احتمالی از جانب دشمن صهیونیستی ایجاب می‌کند که اطلاعات بیشتر پیرامون تعداد تروریست‌های دستگیر شده، ماموریت‌های آنها، وسائل و ابزار مکشوفه، پایگاه منطقه‌ای شناسایی شده و حامیان رژیم صهیونیستی در انجام اقدامات جنایتکارانه و رذیلانه تروریستی را به زمان مناسبی در آینده موکول کند.


محمدی نور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد