عیدتون مبارک !

امام صادق ‏(ع) فرمودند:


یَومُ النَّیروزِ هُوَ الیَومُ الَّذی یَظهَرُ فیهِ قائِمُنا أهلَ البَیتِ؛


نوروز ، روزی است که قائم ما اهل بیت در آن ظهور می‏کند.


بحار الأنوار ، ج 52 ، ص 276



اگر خون شهدا نبود...

اگر نبود خون حسین،خورشید سرد می شد و دیگر در آفاق جاودانه ی شب نشانی از نور باقی نمی ماند...

حسین چشمه ی خورشید است.

امت محمد(ص)راآن روز جز حسین ملجأ و پناهی نبود؛چه خود بدانند و چه ندانند،چه شکر نعمت بگذارند چه نگذارند،واقعه ی عاشورا دروازه ای از نور است که آنان را از ظلم آباد یزیدیان به نورآباد عشق رهنمون می کند...

آنان که رو به سوی قبله ی خویش نماز می گزارند،معنای حرمت حرم مکه را پاس دارند!کعبه آنان قصر سبزی است در دمشق که چشم را خیره می کند.آن جا بهشتی است که در زمین ساخته اند تا آنان را از بهشت آسمانی کفایت کند...موسیقی(خوب)ضجّه انسان است در فراق بهشت.

چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا میگذرد،باب جهاد اصغر بسته شد، باب جهاد اکبر که بسته نیست،در عالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمیشود.

بسیجی دلباخته ی حق و اهل ولایت است و هرگز به خود اجازه نمیدهد جز آنچه ولی امر میخواهد آرزو داشته باشد.


خون شهید جازبه خاک را خواهد شکست،

و ظلمت را خواهد درید؛

و معبری از نور خواهد گشود،

و روحش را از آن، به سفری خواهد برد که برای پیمودن آن

هیچ راهی جز شهادت وجود ندارد.

« شهید سیّد مرتضی آوینی »

طرح ترک میلیونها گناه جهت تعجیل در ظهور مهدی فاطمه...

ابتدا فایل صوتی تاثیر گذار زیر را دانلود کنید...


(حتما دانلود کنید و برای ما هم دعا کنید)



 دانلود

 

آخرین حلقه ی زنجیر نباشید... 

 

طرح ترک میلیونها گناه جهت تعجیل در فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) - سهم شما فقط یک گناه! - رفقا - www.ROFAGHA-MAHDI.blogfa.com - رفقا, یاران امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف, یا مهدی ادرکنی, العجل یا صاحب الزمان عج, مشکات, طرح ترک میلیونها گناه جهت تعجیل در ظهور مهدی فاطمه, Ya MAHDI pbuh


*اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم*

 

ناراحتی خداوند

از خدا پرسیدم خدایا چه چیزی تو را ناراحت می کند؟

 خداوند فرمود : هر وقت بنده ای با من سخن می گوید ،

 چنان به حرفهای او گوش می دهم که گویی به جز او بنده ی دیگری ندارم...!!!

 ولی او چنان سخن می گوید که انگار من خدای همه هستم الا او...!!!

--------------------

استاد سرکار خانم حیدری

منبع : دختران آفتاب

فریاد های قبر


اَلْقَبْرُ یُنادِی کُلُّ یَوْمٍ بِخَمْسَ کَلَماتٌ

قبر در هر روز پنج کلمه را فریاد میزند

.

.



1.    اَنا بَیْتُ الْوَحْدَه فَاحْمِلوا اِلیَّ اَنیساً

من خانه تنهاییم پس با خود انیس و مونسی به سوی من آورید(تلاوت قرآن)



2.    اَنا بَیْتُ الْظُّلْمَه فَاحْمِلوا اِلیَّ سِراجاً

من خانه تاریکی هستم پس با خودتان چراغی به سوی من آورید.(نافله شب)



3.    اَنا بَیْتُ التُرابْ فَاحْمِلوا اِلیَّ فِراشاً

من خانه خاکیی هستم پس با خودتان فرشی به سوی من بیاورید.(عمل صالح)



4.    اَنا بَیْتُ الْعِقابْ فَاحْمِلوا اِلیَّ تَرْیاقاً

من خانه گزندگان هستم پس با خودتان پادزهری به سوی من بیاورید ( لااله الا الله و محمد رسول الله و علی ولی الله)


5.    اَنا بَیْتُ الْفَقْرْ فَاحْمِلوا اِلیَّ کَنْزاً

من خانه فقر هستم پس با خودتان گنجی به سوی من بیاورید (صدقه)

اله العاصی...


صدا زد ای خدای جهانیان!

ندا آمد: "بله"

گفت ای پروردگار نیکوکاران!

ندا آمد: "بله"

باز گفت:ای معبود اطاعت کنندگان!

جواب شنید:"بله"

این بار صدا زد:ای خداوند گنهکاران!!!

جواب شنید:"بله،بله،بله"

باتعجب پرسید:خدایا،تو راخدای جهانیان،پروردگار نیکوکاران،معبود اطاعت کنندگان خواندم،یکبار فرمودی"بله"!

ولی تو را خدای گنهکاران صدا زدم،سه بار فرمودی"بله"!حکمتش چیست؟؟؟!!!

جواب آمد:مطیعان به اطاعت خود

                                    نیکوکاران به نیکوکاری خود

                                                     وعارفان به معرفت خود اعتماد دارند...

حال آنکه گنهکاران که جز به فضل من پناهی ندارند،اگر از درگاه من ناامید گردند به درگاه چه کسی پناهنده شوند....


شهدای گمنام

« یا حق »


در این پست چند کلیپ درباره ی شهدای گمنام قرار گرفته شده است...


http://khomool.ir


منبع : خمول

ادامه مطلب ...

بدون شرح .................



از روزی که شنیدم دربین ما هستی ، به همه سلام میکنم



"السلام علیک یا اباصالح المهدی یا صاحب الزمان(عج)"

بروز با وبلاگ استاد رائفی پور : باز هم فتنه ای دیگر!!!

بسم الله الرحمن الرحیم

 پس از جریاناتی که چندی پیش و با کلی برنامه ریزی در یکی از دانشگاه ها پیش آمد و از آنجا که  با تمام تلاشهای مذبوحانه ای  که صورت گرفت نتیجه کاملا بر عکس شد و جلسه در کمال نشاط و شور و شعور برگزار شد ، در اقدامی شنیع و پلید , و در ادامه تکه تکه نمودن صحبت های حقیر و گزینشی برخورد نمودن با آن و مناقشه لفظی ، سعی شد تا بنده را در مقابل نظام قرار دهند و از این طریق مرا حذف کنند تا بتوانند جریان دشمن شناسی کشور را به قهقرا بکشانند.

ادامه مطلب ...