حدیث قدسی - جفا

«یا حق»


دوستان لطف کنند حتما بخوانند ... 100 % تضمینی ! 


دیلمی از پیامبر اکرم (ص) نقل میکند که خداوند فرمود :


«هر کس وضویش را از دست بدهد و وضو نگیرد بر من جفا کرده است ؛ و کسی که وضویش را از دست بدهد و دوباره وضو بگیرد و حداقل دو رکعت نماز نخواند بر من جفا کرده است ؛ هر کس وضویش را از دست بدهد و دوباره وضو بگیرد و دو رکعت نماز بخواند و پس از آن دعا نکند بر من جفا کرده است ؛ هر کس وضویش را از دست بدهد و دوباره وضو بگیرد و نماز بخواند و دعا کند ؛ و از حوائج دنیا و آخرتش چیزی بخواهد و من اجابت نکنم ، من به او جفا کرده ام و من خدای جفا کار نیستم!!!»


---------------------------------------------


ارشاد القلوب ، آخر باب 13 و آخر باب 20

واکنش خبر حمله اسرائیل به ایران (طنز)




واکنش خبر حمله اسرائیل به ایران!

ما استواریم و از خبر های جعلی و واقعی حمله به ایران نمی هراسیم!


بی تعارف...


می گفت:

عاشق امام زمان (عج) هستم.

و مغرورانه می خواند:


کاش معشوق ز عاشق طلب جان می کرد/ تا که هر بی سر و پایی نشود یار کسی

...

و به راحتی نماز صبحش قضاء می شد!!

فحاشی ابوبکر به فاطمه

یا خدای فاطمه (س) 

 

شیخ عبد الرؤف مناوی، در کتاب فیض القدیر گوید با اشاره به روایت «فاطمة بضعة منی) می‌گوید: «سهیلی بر اساس این روایت استدلال کرده است همانا هرکس فاطمه را سب کند کافر است؛ چون رسول خدا به او غضب می‌کند و این که او افضل از شیخین است».(فیض القدیر4: 551 (إستدلّ به سهیلی علی ان من سبّها کفر لانه یغضبه و أنها أفضل من الشیخین) به این عبارت به دور از تعصب و با روح آزاداندیشی و بینش عالمانه دقت شود. 

 

با ذکر صلوات بخوانید !

ادامه مطلب ...

قبول سه طلاق در یک مجلس+سند

یا خدای فاطمه (س)
 
بدعت عمر در قبول سه طلاقه در یک مجلس خلاف سنت رسول الله(ص) است


در توضیح عنوان فوق باید گفت که اگر مردى زنش را طلاق رجعى دهد (یعنى طلاقى که بتواند در زمان عده بدون عقد به او رجوع کند) و در عده رجوع کند و مجددا طلاق دهد و باز هم رجوع کند و براى بار سوم طلاق دهد، دیگر حق رجوع ندارد و اگر بخواهد با آن زن زندگى کند باید کس دیگرى با او ازدواج کند و آن دومى او را طلاق دهد که در این صورت شوهر اول مى‏تواند پس از پایان عده او را به عقد خود در آورد.

 

 

با ذکر صلوات بخوانید !

ادامه مطلب ...

خلاصه از زندگی نامه پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله)

یا خدای فاطمه (س) 

 

مقدمه

زندگی حضرت محمد (ص) از صدر اسلام مورد توجه و اهتمام مسلمانان قرار داشته است ؛ با اینهمه ، روایات بی‌شمار موجود در بیشتر جزئیات همداستان نیستند و به ویژه آگاهیهای ما در باب زندگی آن بزرگوار ، پیش از بعثت ، به تفصیل شرح سیرة ایشان پس از بعثت نیست . به هر حال ، آنچه از مطالعه و بررسی زندگی وی در طول 63 سال در ذهن نقش می‌بندد، بازتابی از تصویر ظهور پیامبری الهی و سرگذشت شخصیتی است که با پشت سر نهادن دشواریهای بسیار ، بی‌هیچ خستگی و ناامیدی به اصلاح جامعه ، دست زد و توانست جزیره العرب را متحد کند و آمادة گستردن اسلام در بیرون از مرزهای عربستان شود و از آن مهم تر دیانتی را بنیاد نهد که اینک یکی از مهم‌ترین ادیان جهان به شمار می‌رود . 

با ذکر صلوات بخوانید !

ادامه مطلب ...

زندگینامه حضرت زهرا (سلام الله علیها)

یا خدای فاطمه (س) 

 

فاطمه (علیها السلام) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوى جهان در تمام قرون و اعصار مى باشد. این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است. این طایفه از احادیث ، اگر چه از لحاظ لفظی دارای تفاوت هستند ، اما دارای مضمونی واحد می باشند. در یکی از این گفتار ها ( که البته مورد اتفاق مسلمانان ، اعم از شیعه و سنی است) ، رسول اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) می فرمایند: " فاطمه سرور زنان جهانیان است" . اگر چه بنابر نص آیه شریفه قرآن ، حضرت مریم برگزیده زنان جهانیان معرفی گردیده و در نزد مسلمانان دارای مقامی بلند و عفت و پاکدامنی مثال زدنی می باشد و از زنان برتر جهان معرفی گشته است ، اما او برگزیده ی زنان عصر خویش بوده است. ولی علو مقام حضرت زهرا (علیها السلام) تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نمی باشد و در تمامی اعصار جریان دارد . لذا است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه واله وسلم) در کلامی دیگر صراحتاً فاطمه (علیها السلام) را سرور زنان اولین و آخرین ذکر می نمایند. اما نکته ای دیگر نیز در این دو حدیث نبوی و احادیث مشابه دریافت می شود و آن اینست که اگر فاطمه (علیها السلام) برترین بانوی جهانیان است و در بین زنان از هر جهت ، کسی دارای مقامی والاتر از او نیست ، پس شناخت سراسر زندگانی و تمامی لحظات حیات او ، از ارزش فوق العاده برخوردار می باشد. چرا که آدمی با دقت و تأمل در آن می تواند به عالی ترین رتبه های روحانی نائل گردد. از سوی دیگر با مراجعه به قرآن کریم درمی یابیم که آیات متعددی در بیان شأن و مقام حضرتش نازل گردیده است که از آن جمله می توان به آیه ی تطهیر، آیه مباهله ، آیات آغازین سوره دهر، سوره  کوثر ، آیه  اعطای حق ذی القربی و ... اشاره نمود که خود تأکیدی بر مقام عمیق آن حضرت در نزد خداوند است. این آیات بال تکیه بر توفیق الهی ، در مقالات دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ما در این قسمت به طور مختصر و با رعایت اختصار ،  به مطالعه شخصیت و زندگانی آن بزرگوار خواهیم پرداخت. 
 

با ذکر صلوات بخوانید !

ادامه مطلب ...

شیعه کشتن و بهشت رفتن

یا خدای فاطمه (س) 

 

 

شیعه کشتن و بهشت رفتن 

 

با ذکر صلوات دانلود نمایید ! 

ادامه مطلب ...

نماز پشت سر اهل سنت

یا خدای فاطمه (س) 

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید ! 

 

با ذکر صلوات دانلود نمایید !

ادامه مطلب ...