توسل عالم بزرگ اهل سنت به امام رضا

در مورد احوالات عالم بزرگ جرح و تعدیل اهل سنت یعنی ابن حبان صاحب کتاب الثقات مطلبی آمده است. که مطالعه آن شاید برای همه شما مخاطبین گرامی جذاب باشد

ابن حبان از علمای مشهور و رجال نویس بزرگ اهل سنت که صاحب کتب بزرگی از قبیل: صحیح ابن حبان – الثقات و… می باشد. چنین نوشته است:

منبع : http://shia-sonni.com

الثقات – ابن حبان – ج 8 – ص 457- مجلس دائرة المعارف العثمانیة. بحیدر آباد الدکن الهند مؤسسة الکتب الثقافیة

وما حلت بی شدة فی وقت مقامی بطوس فزرت قبر علی بن موسى الرضا صلوات الله على جده وعلیه ودعوت الله إزالتها عنى إلا أستجیب لی وزالت عنى تلک الشدة وهذا شئ جربته مرارا فوجدته کذلک أماتنا الله على محبة المصطفى وأهل بیته صلى الله علیه وسلم الله علیه وعلیهم أجمعین

ترجمه:

بر ما عارض نمی شد شدت و سختی در زمان اقامتم در طوس پس زیارت می کردم قبر علی بن موسی الرضا (صلوات الله علی جده و علیه) و همانا مستجاب می شد و این مشکل برطرف می شد. و این چیزی است که بارها تجربه کرده ام آنرا…

حال یک سوال دارم از دوستان وهابیت

اگر ادعا می کنید از سلف صالح تبیعیت می کنید. خب آیا ابن حبان سلف صالح قبل از شما نیست؟

پس کار شیعیان در زیارت قبر ایشان شرک و بدعت نیست. درسته؟

منتظر پاسخ خواهم ماند

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.bluetheme.ir

سلام.خوبی؟خسته نباشید.تبریک میگم.منم مثل شما وبلاگ نویسم.یکم وبلاگت سنگینه.نمیدونم چرا ولی طول میکشه بالا بیاد.البته الان اکثر قالب ها استاندارد نیستند و لود شدنشون پوست کاربر رو میکنه.راستی من خودم به تازگی یه وبلاگ زدم اما با این که دارم یه هدف درست حسابی رو جلو میبرم ولی بازم خیلی استقبال نمیشه.نمیدونم مشکلم چیه.اگه لطف کنی یه سر بزنی نظرتو بگی ممنون میشم.ببین مشکل چیه.
من تو وبلاگم دارم قالب طراحی میکنم و واسه وبلاگنویسا به صورت رایگان واسه دانلود میذارم.اما چیزی وقتی نیست شروع کردم واسه همین هنوز زیاد قالب نزدم اما بیشتر میشه.
راستی تبادل لینک میکنی؟منو با اسم ترجمه و طراحی قالب وبلاگ لطف کن لینک کن و بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتما.یاعلی

فائز سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.downloadkitab.blogsky.com/

سلام دوستان
باتوجه پایین بودن سرعت اینترنت وعدم دسترسی به آن برای بعضی دوستان
برآن شدیم تا سایتهای مفید رابه صورت آفلاین جهت استفاده دوستان آماده نماییم.
ازسایرعزیزان نیز خواهشمندیم مارادراین کار همراهی ومساعدت نمایند.
باتشکر
بزرگترین وکاملترین وبلاگ دانلودکتاب ونرم افزاررایگان

http://www.downloadkitab.blogsky.com/

برای شروع کار سایت اسلام تکس پاسخ به شبهات وهابیت آماده دانلود می باشد

http://s2.picofile.com/file/7156601177/www_downloadkitab

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد