به پیروی از کدام دین الهی به انحطاط میرویم ؟

 بسم رب الشهداء و الصدقین

با سلام و سپاس از تمام دوستان عزیزی که در این مدت برای حقیر دعا فرموده و به برکت دعای خیر آن عزیزان هم اینک اندکی احوالم روبه بهبودی میرود از تمامی شما عزیزان بینهایت سپاسگذار و از خداوند متعال برای شما عزیزان عاقبت بخیری همراه با عافیت دنیوی خواهانم  . همقدمی شما موجبات دلگرمی خانواده و دوستان گردید . خدا خیرتان دهد و در پناه خدا باشید . انشاالله 

این است  امان داری از خون ما خواهرم

وصیت‌نامه شهید سید حسین روح الامین : ای عزیزان از مال دنیا دست بردارید و به خدا فکر کنید، ما از خاک آمده‌ایم و به خاک بازمی‌گردیم، هرچه هست، دست خداست و هرچه صلاح او است همان است، خداوند در این دنیا بسیار آزمایش خواهد کرد. این نعمتها را برای آزمایش ما قرار داده است مواظب باشیم که از این آزمایشات سربلند بیرون بیائیم.

فرهنگ غرب که اخرش این است ازدواج با سگ

یک زن تبعه آمریکا به دلیل فرار از خیانت مردان با برگزاری مراسم رسمی سگ خود را به عنوان همسری برگزید. به گزارش آتی نیوز، یک زن آمریکایی پس از چهار بار تجربه زندگی ناموفق با برگزاری مراسم ازدواج در میان دوستان و آشنایان خود، سگش را به عنوان همسری برگزید.  به گزارش پایگاه خبری النسیج، یکی از سرشناسان منطقه نیز در این مراسم حضور داشت و به دو زوج گفت: برای هر یک از شما آرزوی خوشبختی می کنم ! در شب عروسی، زن با لباس عروس و آرایش کامل و سگ با یک دست کت و شلوار حضور پیدا کردند. این زن درباره علت ازدواجش با یک سگ گفت: این سگ از همسران سابق من باوفا تر هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد